Klachtenregeling
Klachtenregeling De IJsbad Meester – Uw tevredenheid staat voorop
Klachtenregeling
Bij De IJsbad Meester streven we ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@deijsbadmeester.nl.
Geschillenbemiddeling via WebwinkelKeur
Indien onze bemiddeling niet leidt tot een oplossing, is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. U kunt dit doen via de volgende link: WebwinkelKeur geschillenbemiddeling.
Klachten via het Europees ODR-platform
Voor consumenten in de EU is het tevens mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal opgericht voor de online beslechting van geschillen. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Unie te deponeren.